Ogłoszenie o pracę

Tytuł ogłoszenia
Referent ekonomiczno-administracyjny  
Stanowisko
Referent ekonomiczno-administracyjny  
E-mail
 
Telefon
818204505  
Fax
 
Data składania
2020-01-30  
Data wygaśnięcia
2023-01-31  
Tagi
 
Województwo
LUBELSKIE  
Powiat
opolski  
Gmina
Poniatowa
Miasto
Poniatowa  
Ulica
ul. Młodzieżowa  
Numer budynku
2  

                                                                                 

OGŁOSZENIE

O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 

 

Jednostka

 

Miejsko-Gminny Zespół ds. Obsługi Oświaty

ul. Młodzieżowa 2

24 - 320 Poniatowa

Tel.: (81) 820 45 05

 

Oferowane stanowisko

 

Referent ekonomiczno-administracyjny

 

Wymagania związane ze stanowiskiem

 

 

Niezbędne (konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku):

  1.  obywatelstwo polskie,
  2.  pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
  3.  wykształcenie co najmniej średnie lub średnie branżowe,
  4.  co najmniej 2 letni staż pracy na stanowisku o charakterze zgodnym
    z zakresem wykonywanych zadań opisanych w niniejszym ogłoszeniu,
  5.  brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  6.  nieposzlakowana opinia.

Dodatkowe(pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku):

  1. znajomość przepisów:

- o finansach publicznych,

- o rachunkowości budżetowej,

- prawa oświatowego,

- o finansowaniu zadań oświatowych,

- o opiece nad dziećmi do lat 3,

- prawo o ruchu drogowym,

- kodeks postępowania administracyjnego,

  1. znajomość obsługi komputera:

- program księgowy, inwentarzowy i sprawozdawczości budżetowej (mile widziana znajomość programów sQola Integra F-K, Inwentarz),

- program elektronicznej obsługi przelewów (np. Internet Banking),

- pakiet biurowy ( w szczególności znajomość Excel-tworzenie arkuszy kalkulacyjnych i formuł, Word- redagowanie pism urzędowych),

  1. predyspozycje osobowościowe:

- umiejętności analityczne, komunikatywność i umiejętność argumentowania, wysoka kultura osobista,

- odpowiedzialność i zaangażowanie w wykonywaną pracę,

- samodzielność, dokładność, sumienność,

- dostrzeganie i rozumienie potrzeb osób niepełnosprawnych, gotowość do niesienia pomocy,

- odporność na stres, umiejętność działania pod presją czasu,

- umiejętność organizacji pracy własnej i pracy w zespole,

  1. inne:

- przeszkolenie z pierwszej pomocy przedmedycznej,

- prawo jazdy kat. B,

- dyspozycyjność

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Klasyfikacja, dekretacja i podpisywanie dowodów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym wg klasyfikacji budżetowej.
  2. Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych
    i finansowych z planami finansowymi oraz ich kompletności i rzetelności oraz przedstawianie do podpisania i zatwierdzenia osobom upoważnionym.
  3. Księgowanie dokumentów, realizacja przelewów i sporządzenie sprawozdań zgodnie z wymaganymi terminami.
  4. Wprowadzanie danych do programu inwentarzowego, rozliczanie inwentaryzacji pozostałych środków trwałych w używaniu
    oraz materiałów będących na stanie jednostek obsługiwanych.
  5. Sprawdzanie i księgowanie protokołów likwidacji i zniszczeń przedstawianych przez dyrektorów jednostek.
  6. Sprawdzanie i ewidencjonowanie zakupów oraz darowizn pozostałych środków trwałych.
  7. Przyjmowanie i rejestrowanie wniosków na pożyczki z KZP oraz udział w posiedzeniach komisji przyznającej pożyczki z KZP.
  8. Prowadzenie rejestru udzielonych pożyczek KZP, ewidencja stanu zadłużenia pożyczkobiorców, sporządzanie imiennych informacji
    o wysokości wkładów i zadłużeniach pożyczkobiorców na koniec roku kalendarzowego oraz udzielanie informacji o bieżącym stanie zadłużenia pożyczkobiorców.
  9. Prowadzenie spraw związanych z dowozem uczniów niepełnosprawnych, ocena zgodności z przepisami prawa.
  10. Sprawowanie opieki nad uczniami dowożonymi do szkół specjalnych.
  11. Współpraca z rodzicami dzieci niepełnosprawnych, przewoźnikiem
    i dyrektorami szkół w kwestii przewozów.
  12. Dokonywanie rozpoznania i zaopatrywanie pracowników w artykuły biurowe, środki czystości, art. bhp. itp. 
  13. Inne wynikające z charakteru pracy na danym stanowisku.

Wymagane dokumenty:

 

-   list motywacyjny oraz szczegółowy życiorys zawodowy CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,

-   kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie,

-   kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,

-   kopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności przydatne do pracy w wyspecyfikowanym zakresie zadań (np. kursy, szkolenia),

-   kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe określone w wymaganiach niezbędnych warunkujących dopuszczenie do udziału w konkursie (świadectwa pracy, w przypadku bieżącego zatrudnienia - zaświadczenie pracodawcy),

- kserokopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w sytuacji, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 tekst jednolity),

-  podpisane własnoręcznie przez kandydata oświadczenia o:

a) posiadaniu obywatelstwa polskiego,

b) posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,

c) nieskazaniu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe,

d) wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym oraz załączonych do niego dokumentach w zakresie, w jakim przekazane dane obejmują dane szczególnej kategorii, o których mowa w art. 9 RODO, w celu prowadzenia postępowania rekrutacyjnego na stanowisko referenta ds. ekonomiczno-administracyjnych

e) posiadaniu stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na oferowanym stanowisku.

Informacja o warunkach zatrudnienia i wynagrodzenia

  1. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (pierwsza umowa na czas określony) z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony.
  2. Pełny wymiar czasu pracy (8 godz. dziennie - 40 godzin tygodniowo).
  3. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
  4. Praca w terenie do 4 godzin dziennie.
  5. Praca z uczniami niepełnosprawnymi.
  6. Oferowane wynagrodzenie brutto:

- zasadnicze od 2600 zł (w zależności od posiadanych kwalifikacji
i umiejętności),

- dodatek za wieloletnią pracę (prawo do niego nabywa się po udokumentowaniu 5 lat pracy i wynosi on 5% wynagrodzenia zasadniczego; z każdym rokiem wzrasta o 1% do momentu osiągnięcia wysokości 20%).

Dodatkowe informacje

Informacja wynikająca z art. 13 ust. 2 pkt 4b ustawy o pracownikach samorządowych - w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejsko-Gminnym Zespole ds. Obsługi Oświaty w Poniatowej w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił poniżej 6 %.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko urzędnicze: referent ekonomiczno-administracyjny w Miejsko-Gminnym Zespole ds. Obsługi Oświaty
w Poniatowej” w terminie do dnia 30 stycznia2020 r. do godz. 1500

a) osobiście w siedzibie Miejsko-Gminnego Zespołu ds. Obsługi Oświaty
w Poniatowej,

b) drogą pocztową na adres: Miejsko-Gminny Zespół ds. Obsługi Oświaty
w Poniatowej ul. Młodzieżowa 2, 24 - 320 Poniatowa.

Za termin złożenia dokumentów przesłanych drogą pocztową uważa się datę ich wpływu do Miejsko-Gminnego Zespołu ds. Obsługi Oświaty w Poniatowej.

Oferty, które wpłyną po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.

Uwagi

  1. kopie dokumentów składanych do konkursu muszą być własnoręcznie

podpisane przez kandydata,

  1. dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w procedurze konkursowej zostaną dołączone do jego akt osobowych,
  2. dokumenty złożone przez pozostałych kandydatów będą przechowywane przez okres 3 miesięcy i po tym terminie, na prośbę osoby bezpośrednio zainteresowanej, będą zwrócone lub w przeciwnym wypadku, zostaną zniszczone,
  3. konkurs na stanowisko ds. ekonomiczno-administracyjnych przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez Dyrektora Miejsko-Gminnego Zespołu ds. Obsługi Oświaty w Poniatowej,
  4. konkurs zostanie przeprowadzony w dwóch etapach: I etap - weryfikacja i analiza formalna dokumentów złożonych przez kandydatów i II etap - test wiedzy oraz rozmowa kwalifikacyjna z wyłonionymi w I etapie naboru kandydatami,
  5. kandydaci, których oferty spełnią wymagania formalne, zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej,
  6. informacja o wyniku naboru kandydatów zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Miejsko-Gminnego Zespołu ds. Obsługi Oświaty w Poniatowej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Poniatowej, niezwłocznie po przeprowadzeniu naboru,
  7. kandydatowi nie przysługuje roszczenie o nawiązanie stosunku pracy,
  8. w stosunku do czynności związanych z naborem nie przysługuje droga odwoławcza,
  9. dodatkowe informacje dotyczące naboru na stanowisko można uzyskać w Miejsko-Gminnym Zespole ds. Obsługi Oświaty w Poniatowej, pod nr tel.: (81) 820 45 05 wew. 70.

 

 

Poniatowa, 16 stycznia 2020 r.

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..